tiistai 27. elokuuta 2013

Blogin aloitus

Elikkä... Tänä vuonna 27 vuotta mittarissa ja aika ajoin biologinen kello tikittää niin että pakko päästä purkamaan näitä mietteitä johonkin :)

Takana edellisen parisuhteen aikana tod. näk. tuulimunaraskaus tai varhainen keskenmeno v. 2011, oli sen verran kova koettelemus että kesti pitkään ennenkuin näitä ajatuksia uskalsi taas kaivella esiin.

Nyt oon aivan tuoreessa parisuhteessa ja ikionnellinen... Loppuelämän kumppani löytynyt, uskon niin <3 Molemmat ollaan perhekeskeisiä ja halutaan joskus lapsia...

Mikäli luonto tekee tehtävänsä, "joskus" saattaa olla hyvinkin pian... Hormonaalista ehkäisyä en suostu käyttämään... siitä kokemusta aiemmin, eikä sovi mulle ollenkaan :D Alkuun laskin oviksen ajankohtaa ja ehkäistiin "luomusti" mutta nyt hupsis parina kuukautena hiukan unohtunut.

Tänään kp29, ja normikierto mulla 29-30 päivää, välillä 31kin... Salaa toivon et kp 1 ei tällä kertaa tuliskaan, mut tunne on se että tässä kuussa ei ole tapahtunut mitään.

Mikäli tilanne jatkuu tällaisena, (tuleejosontullakseen) niin tämä blogi saa toimia tunteiden/tuntemusten/haaveiden purkajana ja toivottavasti saan vertaistukea niinsanotusti tänne myös hieman :) Jotenkin aina olen ajatellut että mä en voi lapsia saada, mutta silti sitä toki toivoo.
Luen mielellään varsinkin odotuksen odotus -blogeja, sekä lapsettomuusblogeja on tullut seurattua.

Itsestäni hiukan vielä... Olen koiraihminen ja mukana matkassa maailman kiltein cockerspanieli <3 Rakastan salilla puurtamista, jota olenkin harrastanut jo ennen kuin siitä tuli nykyisenkaltainen muotivillitys :) Lisäksi toki koiran kanssa tehdään pitkiä metsälenkkejä. Tykkään kauneuteen ja muotiin liittyvistä jutuista, mutta enemmän tulee vietettyä aikaa koti-, sali- ja lenkkikuteissa kuin edustusvaatteissa :) Sisustamisesta tykkään myös, mutta yleensä se kodinhoito on sitä yleisen kaaoksen järjestelyä... Yhteistä pesää ollaan tämän kesän aikana tehty ja vielä on omaisuudet hiukan hujanhajan...

Tervetuloa lukemaan :)

4 kommenttia:

  1. Jäänpäs seurailemaan teidän haaveilua ja yrittämistä :) Meissä on enemmänkin samaa, olen myös ihan täysin koiraihminen <3

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Mitä mietit? :)