tiistai 3. syyskuuta 2013

Koiran oireita :)

Täällä odotellaan edelleen pahoinvointia, jota ei kyllä ole ollut havaittavissa laisinkaan. Muut oireet, eli lähinnä tissien arkuus ja alavatsan tuntemukset ovat ennallaan. Viime yönä tuli nukuttua vähän huonommin, kun menkkamainen jomotus havahdutti aina välillä. Kuuluu asiaan...

Koiran käytöksessä olen huomannut muutoksen, eli se kyllä oireilee :D Koirahan vaistoaa raskauden, oisko joku haju siinä raskaushormonissa. Yleensä se nukkuu yöt omassa kopassa tai jalkopäässä, mut viime viikkoina se on nukkunut yöt aivan mun kyljessä, mielellään vielä pää mun vatsan päällä :) Yövuoroissa kun olin ja nukuin päivät, niin se ei kuulemma suostunut tulemaan mun vierestä pois ollenkaan, vaikka yleensä se on heti lähdössä mukaan kun huomaa et jompikumpi meistä tekee lähtöä. Hasssu, ihana eläin :)

Tein jotain varsin typerää, ja siirsin netissä mun varhaisultraa jo tän viikon perjantaille, vaikka tiedän että todennäköisesti en tule siellä hullua hurskaammaksi. Sillon meinaa pitäs mun laskujen mukaan olla vasta 5+3 viikkoja. Mut näkeepähän kuitenkin, onko kiinnittynyt oikeaan paikkaan eikä kohdun ulkopuolelle.
Täytyy varata uusi aika siitä sitten vaikka viikon päähän, niin sit ois hyvä mahis nähä jo syke, mikäli siellä sitten sellasta on. Jännää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mietit? :)