tiistai 8. lokakuuta 2013

10+0 :)

Kirjotin tänne pitkän postauksen torstaina, jonka sit puhelimeni heitti bittiavaruuteen. En siis viitsi nyt pitkästi kirjottaa, jos kuitenkin katoaa.
Kuulumisia:

- Neuvolassa meni hyvin. Ultrattiin, ja pikkuisen syke näkyi silloin edelleen <3
- Meillä oli kiva viikonloppu, yhtään kertaa ei tullut kiukuteltua rakkaalle, mikä on tältä hormoonihirviöltä hyvin. Nyt taas jo kova ikävä :'(
- Olen salilla nyt päässy käymään reilu viikon ajan ja kohta pitäs tästä raahautua sinne taas. Koitan tehä sellasia liikkeitä jotka kuormittaa sopivasti, kuitenkin aika perusliike linjalla.. Tänään mm. askelkyykkyä :o On tuntunu olo terveeltä!
- Lenkkeillä jaksan reipasta kävelyä silti vaan n. 45min kerrallaan, sit tulee jo heikotus :o Johtunee kasvaneesta verimäärästä kehossa.
- Sit hauska juttu: mun maha on ihan jäätävä :D
Oon koittanu sitä peittää ja piilotella, mut rakkaan ja läheisten kanssa oon sitä nauranut. Mulla on ilmeisesti eteenpäin kallistunut kohtu, ja kun muuten oon suht hoikka niin erottuu kyllä NIIN selvästi! En osaa näköjään kuvaa siitä puhelimella lisätä, höh.
- Etomista on aamupäivisin edelleen välillä, joskus vähemmän mut esim eilen oli ihan kunnon olot töissä :/ Oon kuitenkin päässyt vähällä kun en oo joutunut kertaakaan oksentaa tai muuta!

Sellasta tänne, lyhyesti! Nyt alkamassa jo rv 11! Kyllä menee nopeesti aika. Nt- ultra on 25. päivä, siihen saakka täytyy vielä koittaa pitää maha piilossa! Tosin miehen mukaan se oli niin pystyssä sunnuntaina salilla, ettei mun muka löysä paita sitä saanut piiloon yhtään. Hah, aika huvittavaa! Saapahan ihmiset ihmetellä... Meidän salilla kun kaikki tuntee toisensa... Mut nyt sinne salille siis taas!

2 kommenttia:

  1. Haha, aika hauska tuo vatsasi. :) Laita kuva kun kerkiit, mielenkiintoista olis nähdä!
    Kiva kun olet jaksanut olla reipas ja urheilla paljon, tekee hyvää varmasti.

    VastaaPoista
  2. Yritän vielä laittaa tällä kökkäre puhelimella kuvan :)
    Juu nyt taas kun ei ole sillälailla kipeä olo kuin aiemmin, koitan pitää lihakset kunnossa. Synnytyskin on niin fyysisesti rankka suoritus että sitä ajatellenkin tärkeetä!

    VastaaPoista

Mitä mietit? :)