keskiviikko 6. marraskuuta 2013

14+1

Hupsista, ompas pitkä postaustauko! Nytkään en saa aikaiseksi enkä kerkiä mitään hienoa kuvapostausta tekemään, voih :/

Melkein kaks viikkoa vierähtänyt 12vkon ultrasta. Oli liikuttavaa katsella, kun vilkas pieni ihminen möyri siellä mahassa. Ihmeellistä se kyllä oli. Mieskin sanoi jälkeenpäin, että tuntui kun hänen sydän olis valloitettu taas :') Kaikki oli siis hyvin, niskaturvotusta saatiin enimmillään 1,2mm eli ihan normaalisti. Myöskään mun verikokeet eivät antaneet viitettä huoleen. Vauva oli hyvän kokoinen, sillä hetkellä pää-perä mitaksi saatiin n. 6,6cm :) Nyt hän on tietysti taas jo kasvanut.

Toisin kuin mun maha. Mun maha on hävinnyt!! Tuntuu ihan oudolta ja pelottavalta ; eihän se vauva ole voinut sieltä mihinkään kadota :o Ihan pienenpieni kumpu löytyy enää navan alapuolelta. Viikko 15 siis menossa, ja mä näytän niin normaalilta kun voi vaan olla. Taas vaihteeksi sellainen olo, että koko raskaus oli vaan unta! Haluan mun mahan takaisin, jotta tiedän että kaikki on hyvin :( Neuvola vasta kahden viikon päästä, kun jouduin sen töiden takia siirtämään. Auttakee, mitä tämä tarkoittaa?! :o

6 kommenttia:

  1. Ihanaa että kaikki oli hyvin, meillä oli sama luku turvotukselle! Mä oon kuullu että masu häviää just noilla viikoilla hetkeks kun enimmät alkuturvotukset jää pois. :) Sen jälkeen alkaa kasvaa ihan oikea vauvamasu kuulema! Mutta siihenkin menee aikaa, ja on varmaan tosi yksilöllistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävikö sulla silleen? Kyllä tää iltaisin nyt taas näyttää oikealta vauvamahalta, mutta aamuisin on aikas littuska...
      Mut joo jotain tuollaista oon itsekin ymmärtänyt rivien välistä, kun oon asiasta lueskellut...

      Poista
    2. Kyllä mustakin tuntuu välillä että ei oo mahaa ollenkaan, ja sit taas toisena hetkenä tuntuu että olis kasvanu ihan hirveesti. Ei auta kun uskoo että kaikki on hyvin. :) millon sulla on ru?

      Poista
  2. Moikka! Täällä laskettuaika ois 30.4.2014. Jään seurailemaan blogiasi mielenkiinnolla!! :) - Mia

    VastaaPoista
  3. En oo vielä varannu aikaa, tänään tuli 15 viikkoo täyteen :)

    VastaaPoista

Mitä mietit? :)