maanantai 18. marraskuuta 2013

Huomenna neuvola!

Ja huomenna tulee 16 viikkoa täyteen. Jännittää aika tavalla neuvola. Mitä jos sykettä ei enää näykään? En tiedä miks mulla on taas tällainen pelko. Onneksi neuvola on jo 8:30 aamulla, niin ei tarvitse sitten loppupäivää jännittää.

Mikäli kaikki on vielä hyvin, mennään anopin kanssa katsomaan tori.fi kautta löytynyttä nättiä kehtoa päivällä. Mulla on kyllä niin ihana anoppila, että voi onnea sentään. Kaksi pikkusiskoakin sieltä löytyy isomman sisarusparven lisäksi, yhteensä 5 lasta. Pienemmät ovat 6- ja 10-vuotiaat. Mä ja Nekku ollaan aina tervetulleita, kun rakas on töissä. Huomennakin siellä taitaa mennä melkeen koko päivä. Hyvä kyllä senkin puolesta, kun anoppi on niin käytännönläheinen ihminen, että osaa mua neuvoa kaikissa hankinnoissa ja muuta. Lisäksi anoppi on melkeen valmis sairaanhoitaja ja perheen vanhin sisko (jolla la lähestyy) ensihoitaja. Joten kyllä on apukin lähellä jos tulee joku hätä.
Olen kyllä niin valtavan iloinen ja kiitollinen tästä uudesta perheestä, johon mut on otettu avosylin vastaan. :)

Nyt tarvis varmaan painella yöpuulle. Tuskin kyllä unta saan kun nukuin niin pitkään tänään, ja jännitän tuota aamua yksinään tuolla.
Sain äsken kyllä hyviä ja huonoja uutisia samassa paketissa... Tämän viikon jälkeen rakkaalla on edessä tod näk jonkun mittainen lomautus. Huonoa siinä on tietysti rahatilanteen muuttuminen. Onneksi on tulossa reilut veronpalautukset kummallekkin. Ihanaa on se, jos saan pitää rakkaani täällä kotona jonkun aikaa. Se on kyllä niin kertakaikkiaan luksusta <3

Mutta koitan kirjoitella neuvolakuulumisia huomenna!

1 kommentti:

Mitä mietit? :)